Thank you for following "me" xxx

Thursday 8 November 2007

I did it!!!

So I have finally finished my blog -well not quite but I'm getting there! And I'm very proud of myself as Computers and I are the bestest of friends. They hate me and I hate them but somehow we jsut can't live without each other! I'm hoping to post as regularly as possible but as I'm doing it while the boys are at school or napping, please bear with me!

I just have to download some pictures and I'll be ready to post some cards...

Love x


Ca y est j'ai enfin fini ce blog -pas tout a fait mais on y arrive! Et je suis tres fiere de moi vu que les ordinateurs et moi ne sommes pas les meilleurs des amis. Ils me detestent et je les deteste mais quelquepart nous ne pouvons pas vivre l'un sans l'autre!!! J'espere pouvoir le mettre a jour aussi regulierement que possible mais comme je le fais quand les garcons sont a l'ecole ou a faire la sieste, soyez patients s'il vous plait.

Je n'ai plus qu'a charger des photos et je serais prete a poster des cartes...

Bisous x

No comments: